Завдання на 4 - 8 травня
Математика
Тема 1 "Множення складених іменованих чисел на двоцифрові"
2. Виконай письмово( у стовпчик) №949 та № 941(за бажанням). Не забувай переводити іменовані числа в одну одиницю вимірювання.
3.Задача 954(усно). Подивись пояснення цієї задачі у відео.
4. Виконай письмово задачу 940. Вона подібна до задач, які пояснювали на попередніх відеоуроках.
Задача 940 Не забувай перевести 8 ц в кг.
В 1 мішку Кількість мішків Всього ц
Пш.-? ц 58м. ? ц, на 8 ц (800 кг) більше
однакова
Ж.-? ц 38 м. ? ц
Тема 2 "Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на зустрічний рух.
1.Перегляньте відеоурок за новою темою. Пояснюються №959, №960, №961, №962
https://www.youtube.com/watch?v=siC9T4dfgFY
2.Склади усно задачу на зустрічний рух за виразом у №963. На допомогу тобі відео.
3. Перегляньте відеоурок, повторіть вже набуті знання про прислівники та отримайте нові. Цей відеоурок допоможе тобі написати самостійну роботу.
https://www.youtube.com/watch?v=xThJiqCIBFo
Вправа3
Від прикметників утвори прислівники за зразком. Виділи в них
суфікси.
╱╲
Високий- високо.
Низький-...
Темний- ...
Холодний-...
Спекотний-...
Чекаю фото ваших робіт до 8 травня. Бажаю успіхів!
Літературне читання
5 травня
Природознавство
Тема"Гори Карпати"
1.Перегляньте відеоурок за новою темою
2. Помилуйся красою Карпат.
3. Прочитайте в підручнику С.146-151
та заповніть сторінку зошита 74 за цією темою.
Запрошую пройти тестування з природознавства за цією темою та отримати оцінки за виконане завдання на сайті "На урок" .
Математика
Тема 1 "Множення складених іменованих чисел на двоцифрові"
1.Перегляньте відеоурок за новою
темою. Пояснюються №943, №944, №945, №946, №948.
2. Виконай письмово( у стовпчик) №949 та № 941(за бажанням). Не забувай переводити іменовані числа в одну одиницю вимірювання.
3.Задача 954(усно). Подивись пояснення цієї задачі у відео.
Задача 958(усно). Подивись пояснення цієї задачі у відео.
Задача 940 Не забувай перевести 8 ц в кг.
В 1 мішку Кількість мішків Всього ц
Пш.-? ц 58м. ? ц, на 8 ц (800 кг) більше
однакова
Ж.-? ц 38 м. ? ц
Тема 2 "Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на зустрічний рух.
1.Перегляньте відеоурок за новою темою. Пояснюються №959, №960, №961, №962
https://www.youtube.com/watch?v=siC9T4dfgFY
2.Склади усно задачу на зустрічний рух за виразом у №963. На допомогу тобі відео.
3. Розглянь усно запис у підручнику № 952 на С.151. Пригадай порядок виконання дій.
1. ( )
2. • АБО : ПО ЧЕРЗІ
3. + АБО - ПО ЧЕРЗІ
4.Виконай письмово (обов'язково у стовпчик) №953 та №957(за бажанням). Не забувай про порядок дій!
5. Подивись у відео пояснення задачі 955 .
6. Пригадай площу та периметр прямокутника
в задачі 956 (письмово).
в задачі 956 (письмово).
Периметр = (довжина+ ширина) •2
Р=(а+в)•2 або Р=а•2+в•2
Площа=довжина•ширина
S=а•в
Задача 956
Довжина-96м
Ширина-?м
Р-296м
S-? м2
Пригадай , як знайти сторону прямокутника за його периметром та іншою стороною.
Р=(а+в)•2
Отже, а=Р:2-в
Відшукай у 1 дії ширину прямокутника за цією формулою.
1) 296:2-96=...(м)-ширина.
Внизу обов'язково виконай дії у стовпчик.
Відшукай у 2 дії площу за цією формулою.
S=а•в
Українська мова
Тема "Порівняльна характеристика прислівника з іншими частинами мови"
1. Пригадай, яку роль відіграють прислівники у художніх і науково-популярних текстах за цим відео.
Прислівники не змінюються.
Прислівники не мають закінчення, тому що вони не змінюються.
Прислівники (частіше) пов'язані з дієсловами.
Іду (як?) повільно, співаю (як?) весело, прийду (коли?) завтра.
3. Перегляньте відеоурок, повторіть вже набуті знання про прислівники та отримайте нові. Цей відеоурок допоможе тобі написати самостійну роботу.
https://www.youtube.com/watch?v=xThJiqCIBFo
4.Виконай самостійну роботу, надішли фото її вчителю для перевірки до 8 травня.
Самостійна робота
Вправа1
Прочитай речення. Спиши тількі ті речення, в яких виділене слово є прислівником.
Про добро пишуть на піску, а про зло - на камені.
Не одяг красить людину, а її добрі справи.
На сонці тепло, а біля батьків добре.
Добре слово людині, як дощ у посуху.
Добре там, де нас немає.
Берись дружно, не буде сутужно.
Добро добром повертається.
Добре жити скрізь, а вдома - найкраще.
Добре роби, добре й буде.
Самостійна робота
Вправа1
Прочитай речення. Спиши тількі ті речення, в яких виділене слово є прислівником.
Про добро пишуть на піску, а про зло - на камені.
Не одяг красить людину, а її добрі справи.
На сонці тепло, а біля батьків добре.
Добре слово людині, як дощ у посуху.
Добре там, де нас немає.
Берись дружно, не буде сутужно.
Добро добром повертається.
Добре жити скрізь, а вдома - найкраще.
Добре роби, добре й буде.
Вправа2
Пригадай, що однорідні члени речення належать до одного слова і відповідають на одне запитання.
Наприклад:
Співати(як?) -голосно, мелодійно.
Писати(як?)-швидко, красиво.
Склади 2 речення з будь-якими однорідними прислівниками.
Зразок:
як? як?
Сонечко світило яскраво та лагідно.
Склади 2 речення з будь-якими однорідними прислівниками.
Зразок:
як? як?
Сонечко світило яскраво та лагідно.
Вправа3
Від прикметників утвори прислівники за зразком. Виділи в них
суфікси.
╱╲
Високий- високо.
Низький-...
Темний- ...
Холодний-...
Спекотний-...
Чекаю фото ваших робіт до 8 травня. Бажаю успіхів!
Літературне читання
5 травня
Контрольна робота
Аудіювання
(перевірка розуміння тексту на слух)
(перевірка розуміння тексту на слух)
1.Прослухай текст аудіювання.
2. Дайте письмово (в зошиті з української мови або на аркуші) відповіді на запитання, які написані внизу.
У запитаннях
1-4 записувати тільки літеру з правильною відповіддю.
1.Позначити правильну відповідь.
Тетянка любить
плавати з татом на човні, коли розливається ...
А) Дніпро
Б) Десна
В) Дунай
2. Де качка звила
гніздечко?
А) біля старої берези
Б) біля берега в очереті
В) у дуплі старої верби
3. Що побачив Тетянчин
тато в дуплі?
А) п’ятеро каченят у гнізді
Б) п’ятеро яєць у гнізді
В) качку з каченятами
4. На що були схожі
маленькі каченята, коли летіли
з
верби?
А) на парашутики
Б) на парасольки
В) на літачки
5. Дай повну
відповідь на запитання.
Чому тато якнайшвидше покинув місце біля
старої
верби з дуплом?
Тато якнайшвидше
покинув місце біля старої верби тому, що…………………………………………………………………........
6. Відновити
послідовність пунктів плану відповідно
до змісту твору. Записати в
правильній послідовності.
1…. ……
Дупло у старій вербі.
2… …… Любить Тетянка
плавати з татом на човні.
3.. ……. Минуло кілька
днів...
4… …… Парашутики
летять!
5… ……. Тато швидко
відплив від верби.
6… …… От і приводнилися!
7). Придумай свій заголовок і запиши.
…………………………………………………..
8). Чи можна тата й Тетянку назвати
друзями природи?
Доведи свою
думку.(2-3 речення)
……………………………………………………………………
……………………………………………………………….
Час на виконання роботи відведи собі 40 хвилин.
Прошу фото роботи надіслати до 8 травня. Бажаю успіхів!!
Природознавство
Тема"Гори Карпати"
1.Перегляньте відеоурок за новою темою
Дивовижні Карпати
Неймовірні Карпати
Карпати восени
Трембіта-символ
Карпат
3. Прочитайте в підручнику С.146-151
та заповніть сторінку зошита 74 за цією темою.
Запрошую пройти тестування з природознавства за цією темою та отримати оцінки за виконане завдання на сайті "На урок" .
Комментариев нет:
Отправить комментарий