воскресенье, 3 мая 2020 г.

        Завдання  на  4  - 8 травня



                      Математика

Тема 1 "Множення складених іменованих чисел на двоцифрові"

1.Перегляньте  відеоурок за  новою темою. Пояснюються №943, №944, №945, №946, №948. 


2. Виконай письмово( у стовпчик)  №949  та № 941(за бажанням). Не забувай переводити іменовані числа в одну одиницю вимірювання.

3.Задача 954(усно). Подивись пояснення цієї задачі у відео.



Задача 958(усно).Подивись пояснення цієї задачі у відео.



4. Виконай письмово задачу 940. Вона подібна до задач, які пояснювали на попередніх відеоуроках.

Задача 940  Не забувай перевести 8 ц в кг. 
       В 1 мішку       Кількість мішків                Всього ц
Пш.-? ц                   58м.                        ? ц, на 8 ц (800 кг) більше
             однакова
Ж.-? ц                      38 м.                      ? ц    


Тема 2 "Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на зустрічний рух.

1.Перегляньте  відеоурок за  новою темою. Пояснюються №959, №960, №961, №962


https://www.youtube.com/watch?v=siC9T4dfgFY

2.Склади  усно задачу на зустрічний рух  за виразом  у №963. На допомогу тобі  відео.




3. Розглянь усно запис у підручнику  № 952 на С.151.  Пригадай порядок виконання дій. 

1.            (      )
2.  АБО  :     ПО ЧЕРЗІ
3. + АБО -    ПО ЧЕРЗІ


4.Виконай письмово (обов'язково у стовпчик) №953  та №957(за бажанням). Не забувай про порядок дій!

5. Подивись у відео пояснення задачі 955 .


6. Пригадай площу та периметр прямокутника 
в задачі 956 (письмово).
Периметр = (довжина+ ширина) 2
Р=(а+в)2     або     Р=а2+в2

Площа=довжинаширина                  
S=ав
Задача 956
Довжина-96м
Ширина-?м
Р-296м
S-? м2

Пригадай , як знайти сторону прямокутника за його периметром та іншою стороною.
Р=(а+в)
Отже,        а=Р:2-в
Відшукай у 1 дії ширину прямокутника за цією формулою.
1) 296:2-96=...(м)-ширина.

Внизу обов'язково виконай дії у стовпчик.

Відшукай у 2 дії площу за цією формулою.
S=ав


                       Українська   мова



Тема "Порівняльна характеристика прислівника з іншими частинами мови"

1. Пригадай, яку роль відіграють  прислівники у художніх і науково-популярних текстах за цим відео.

https://www.youtube.com/watch?v=7_k3i0nKmpc



2. Пригадай все, що ти вже знаєш про прислівник.

Прислівники не змінюються.
Прислівники не мають закінчення, тому що вони не змінюються.
Прислівники (частіше) пов'язані  з дієсловами.

Іду (як?) повільно, співаю (як?) весело, прийду (коли?) завтра.

3. Перегляньте  відеоурок, повторіть вже набуті знання про прислівники та отримайте нові. Цей відеоурок допоможе тобі написати самостійну роботу.

https://www.youtube.com/watch?v=xThJiqCIBFo

4.Виконай самостійну роботу, надішли фото її вчителю для перевірки до 8 травня.
            
               Самостійна робота

                                Вправа1
Прочитай речення. Спиши тількі ті речення, в яких виділене слово є прислівником.



Про добро пишуть на піску, а про зло - на камені.

 Не одяг красить людину, а її добрі справи.
 На сонці тепло, а біля батьків добре
Добре слово людині, як дощ у посуху. 
Добре там, де нас немає. 
Берись дружно, не буде сутужно.
 Добро добром повертається.
 Добре жити скрізь, а вдома - найкраще.
Добре роби, добре й буде.


                                 Вправа2

Пригадай, що однорідні члени речення належать до одного слова і відповідають на одне запитання.

Наприклад:
Співати(як?) -голосно, мелодійно.

Писати(як?)-швидко, красиво.

Склади 2 речення з будь-якими однорідними прислівниками.
Зразок:
                               як?             як?
Сонечко світило яскраво та лагідно.


                                    Вправа3

Від прикметників утвори прислівники за зразком. Виділи в них

 суфікси.
                              ╱╲
Високий- високо.
Низький-...
Темний- ...
Холодний-...
Спекотний-...

Чекаю фото ваших робіт до 8 травня. Бажаю успіхів!


                       Літературне  читання




                                                         5 травня
Контрольна робота 
Аудіювання 
(перевірка розуміння тексту на слух)

1.Прослухай текст аудіювання.
2. Дайте письмово (в зошиті з української мови або на аркуші) відповіді на запитання, які написані внизу.

У запитаннях 1-4 записувати тільки літеру з правильною відповіддю.
1.Позначити правильну відповідь.
 Тетянка любить плавати з татом на човні, коли   розливається ...
А)  Дніпро
Б)  Десна
В)  Дунай

2. Де качка звила гніздечко? 
          А)  біля старої берези
          Б)  біля берега в очереті
          В)  у дуплі старої верби

3. Що побачив Тетянчин тато в дуплі? 
          А)   п’ятеро каченят у гнізді
          Б)   п’ятеро яєць у гнізді
          В)   качку з каченятами

4. На що були схожі маленькі каченята, коли летіли 
   з  верби? 
А)  на парашутики
Б)  на парасольки
В)  на літачки

 5. Дай повну відповідь на запитання.
 Чому тато якнайшвидше покинув місце біля старої
     верби  з дуплом?
Тато якнайшвидше покинув місце біля старої верби тому, що…………………………………………………………………........

6. Відновити послідовність пунктів плану відповідно 
     до змісту твору. Записати в правильній послідовності.
1….                                     …… Дупло у старій вербі.       
2…                                      …… Любить Тетянка плавати з татом на човні.
3..                                        ……. Минуло кілька днів...
4…                                      ……  Парашутики летять!
5…                                     ……. Тато швидко відплив від верби.
6…                                      …… От і приводнилися!
  7). Придумай свій заголовок і запиши.        
…………………………………………………..
8).  Чи можна тата й Тетянку назвати друзями природи? 
 Доведи свою думку.(2-3 речення)
……………………………………………………………………
……………………………………………………………….

Час на виконання роботи відведи собі             40 хвилин.
    Прошу фото роботи надіслати до 8 травня. Бажаю успіхів!! 



                 Природознавство




Тема"Гори Карпати"

1.Перегляньте  відеоурок за  новою темою


2. Помилуйся красою Карпат.

Дивовижні Карпати

Неймовірні Карпати

Карпати восени

Трембіта-символ Карпат

  3. Прочитайте в підручнику С.146-151
           та заповніть сторінку зошита 74 за цією темою.









Запрошую пройти тестування з природознавства за цією темою та отримати оцінки за виконане завдання на сайті "На урок" .

Учень повинен  використати цей код,580945

  та написати своє прізвище та ім'я.


Або перейдіть за посиланням  

Завдання необхідно виконати до  10 травня 23:00 .



                          Я у світі



 Тема"Культурна спадщина України"

Перегляньте  відеоурок за  цією темою.



                     Основи здоров’я


 Тема"Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість."

Перегляньте  відеоурок за  цією темою.




                   Трудове навчання


Якщо у тебе є вільна хвилинка, то створи для себе міні блокнотики із паперу. А допоможуть тобі в цьому відеоуроки.

https://www.youtube.com/watch?v=5CC-KH7Ddxg

або цей
https://www.youtube.com/watch?v=Kfb1jXJZrH8

                Бажаю творчих успіхів!!!





Дорогі діти. Якщо ви бажаєти прикрасити нашу сторінку дистанційного навчання своїми малюнками або поробками, то надсилайте їх фото мені. А сьогодні нашу сторінку прикрашає робота Анастасії Носкової. Дякую їй за це.





                Музичне мистецтво


Музика для учнів 4 -х класів 06 травня

                                       Добрий день,шановні діти !!

Сьогодні  ми з вами продовжуємо співати з гарним настроєм!! 

Тож пригадаємо пісню про нашу вчительку

Молодці!!! А тепер співайте самостійно

Не забувайте і про ноти-їх треба писати у зошиті для нот .Тож запишіть нотки .

Молодці! 

Будемо ще співати пісню про школу- ШКОЛА -ВЕСЕЛА СІМ'Я


Молодці!! До нових зустрічей!  З повагою-Аркадій Євгенович.





Комментариев нет:

Отправить комментарий

              Віртуальний    випускний           Дорогі діти!   Шановні батьки!     Пройшло 4 роки і настав час прощатися!...