Завдання з 27.04-30.04
Дорогі діти! На цьому тижні ми повторимо вивчений матеріал та проведемо з вами перевірні роботи.
Математика
520 : 70 7020 • 60
164 : 50 414 600 : 600
23 кг 040 г • 20 58 м 10 см : 70
№4
Дорогі діти! На цьому тижні ми повторимо вивчений матеріал та проведемо з вами перевірні роботи.
Математика
28 квітня
Контрольна робота з математики
Задача 1
З першої ділянки зібрали 8 мішків картоплі, а з другої—12 таких мішків. Маса всієї картоплі 1400 кг. Скільки кілограмів картоплі зібрали з кожної ділянки окремо?
З першої ділянки зібрали 8 мішків картоплі, а з другої—12 таких мішків. Маса всієї картоплі 1400 кг. Скільки кілограмів картоплі зібрали з кожної ділянки окремо?
Ід .- ?кг, 8м.
} 1400кг, ?м. по ?кг
} 1400кг, ?м. по ?кг
ІІд. ?кг, 12м.
№2
Обчислити письмово (у стовпчик). У І стовпчику приклади з остачею.
520 : 70 7020 • 60
475 : 90 53 550 : 90
164 : 50 414 600 : 600
№3
Переведи в одну одиницю вимірювання . Виконай обчислення письмово (у стовпчик).
23 кг 040 г • 20 58 м 10 см : 70
269 т 500 кг : 700кг
№4
Розв’язати рівняння.
810 : х= 90 х: 40 = 520
№5
Знайти значення виразу .
240 • b– b • 4
Якщо b= 300, то…
Бажаю тобі успіхів!!! Час на виконання роботи відведи собі 40 хвилин.
Чекаю фото або скан твоєї роботи до 1 травня.
Починаємо новий розділ
Тема"Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями."
1.Перегляньте відеоуроки за новою темою. Опрацюйте усно номери з підручника за цими уроками( вчитель на відеоуроках розв'язує ці номери).
Урок 1 Пояснюються №921,№923, №924 на С.147
https://www.youtube.com/watch?v=oP8lIjmEzAw&t=1166s
Урок 2 Пояснюються №930, №931, 932.
https://www.youtube.com/watch?v=mF8dpN7nJxc&t=61s
Урок 3 Пояснюються №935,№936, №937, №938.
https://www.youtube.com/watch?v=UdHmI2K7rEU&t=156s
2. Виконай письмово у зошит С. 148 №927( кожну дію записуй у стовпчик), №925.
Пригадай, що цілий кавун важчий(більше) у 2 рази, ніж його
1/2 частина.
Пригадай, що1/5 частина легша(менше) у 5 разів, ніж цілий
кавун.
Українська мова
29 квітня
Контрольна робота
з української мови
Списування
Починаємо новий розділ
Тема"Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями."
1.Перегляньте відеоуроки за новою темою. Опрацюйте усно номери з підручника за цими уроками( вчитель на відеоуроках розв'язує ці номери).
Урок 1 Пояснюються №921,№923, №924 на С.147
https://www.youtube.com/watch?v=oP8lIjmEzAw&t=1166s
Урок 2 Пояснюються №930, №931, 932.
https://www.youtube.com/watch?v=mF8dpN7nJxc&t=61s
Урок 3 Пояснюються №935,№936, №937, №938.
https://www.youtube.com/watch?v=UdHmI2K7rEU&t=156s
2. Виконай письмово у зошит С. 148 №927( кожну дію записуй у стовпчик), №925.
Задача 925
Кавун-?кг
1/2 частина-2кг600г=...г
1/5 частина-?кг
Кавун-?кг
1/2 частина-2кг600г=...г
1/5 частина-?кг
Пригадай, що цілий кавун важчий(більше) у 2 рази, ніж його
1/2 частина.
Пригадай, що1/5 частина легша(менше) у 5 разів, ніж цілий
кавун.
Українська мова
29 квітня
Контрольна робота
з української мови
Списування
Збирання роси
(З)давніх-давен побутує хлібороб(ськ/зьк)ий звичай збира..(н/нн)я роси. На початку травня, в час заврунення оз..(и/е)мини, селяни виходили (з)бирати росу. Вони одягали св..ятковий одяг, брали ..(ї/йі)жу. До схід сонця заходили (до)сусідів і вирушали (в)поле. Йшли лише попарно. Дорогою (не)розмовляли, до стрічних віталися поклоном. Так велів звичай.
Біля ниви розст..(е/и)ляли скатертину, виставляли сніданок. Господар брав у виш..(и/е)тий рушник хлібину, запрошував тричі обійти житні сходи. Потім окроплювали одне одного росою, бажали (щ/шч)астя, здоров..я.
Додаткове завдання
Випиши з тексту по 3 слова кожної частини мови.
Іменники-..., ..., ... .
Прикметники-..., ..., ... .
Дієслова-..., ..., ... .
Прислівники-...,...,... .
Прийменники-..., ..., ... .
Додаткове завдання
Випиши з тексту по 3 слова кожної частини мови.
Іменники-..., ..., ... .
Прикметники-..., ..., ... .
Дієслова-..., ..., ... .
Прислівники-...,...,... .
Прийменники-..., ..., ... .
Бажаю тобі успіхів!!! Час на виконання роботи відведи собі 40 хвилин.
Чекаю фото або скан твоєї роботи до 1 травня.
Літературне читання 30 квітня
Контрольна робота
з літературного читання
(запиши у зошит з української мови)
Бажаю тобі успіхів!!! Час на виконання роботи відведи собі 40 хвилин.
Літературне читання 30 квітня
Контрольна робота
з літературного читання
(запиши у зошит з української мови)
Контрольна робота
Робота з літературним твором
1. Прочитай текст.
Велосипед для Катрусі
Тієї осені Катрусі купили велосипед. О, скільки щастя! У її старшого братика Дениса давно вже був великий, з рамою. Він часто возив на ній Катрусю, коли батьки казали. А по своїй волі катати не хотів. Тож мрією дівчинки був свій, власний велосипед.
Що й казати, Катруся просто марила цією покупкою.
А тут уже наступного дня батьки привезли новенького, блискучого червоного велосипедика. Ох і щаслива була дівчинка — її мрія здійснилася!
Та тут нагодився братик і геть зіпсував настрій сестрі:
— Малече, ти спочатку навчися їздити на ньому!
— Синку, не ображай сестру, вона навчиться, обов’язково. Ти ж також колись не вмів, а потім навчився. Доню, ходімо вчитися!
Вони вийшли з квартири. Денис — за ними. Катруся вилізла на сидіння, яке тато підкрутив спеціально для неї, стиснула ручками кермо і поглядом тріумфатора обвела всіх навколо. Мовляв, от я сиджу на велосипеді — своєму, власному, а зараз поїду.
Як тільки тато відпустив велосипед, Катруся скрутила кермо і наїхала пряменько на дерево. Коли тато з Денисом добігли до місця пригоди, то знайшли там покарлючений велосипедик і Катрусю, яка сиділа на траві й тільки кліпала очима.
— Тату, відремонтуй, будь ласка, чимшвидше мого велосипедика, а то так ще й літо мине, а я не навчуся їздити, — тихо промовила Катруся.
За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала падати. Вона набивала синці й здирала лікті та коліна, доки не навчилася тримати кермо у правильному напрямку і не перехилятися набік. Словом, доки не навчилася їздити сама без підтримки.
З того великого дня вона майже не злізала зі свого залізного друга. І до подружок, і до бабусі, й до магазину на ньому їздила. Вона не тямила себе від щастя відтоді, як їй купили велосипед.
Та якось Денис прийшов додому дуже засмучений, бо зламав свого велосипеда — врізався в дерево.
— Не переживай! На моєму їздитимеш — поділимося якось.
Денис аж очі витріщив на сестру від подиву. Але відразу йому стало соромно, що от він колись не хотів катати Катрусю на своєму велосипеді, а тут вона так просто пропонує йому свій. Денис підійшов до Катрусі, обійняв і вперше в житті зрозумів, що кращого друга, ніж його маленька сестра, у нього немає.
За Дариною Мурмуєнко
2.Виконай завдання
(У завданнях 1-5 напиши тільки літеру з правильним варіантом відповіді)
1. Визнач жанр твору.
А легенда
Б казка
В оповідання
2. Оповідання – це:
А невеликий за розміром розповідний художній твір
про одну чи кілька подій у житті людей, тварин.
Б народний або літературний твір про вигадані, часто
фантастичні події.
В поетичний твір, поділений на рядки, які римуються.
3. Яку з ознак справжньої дружби демонструє героїня твору?
А справжні друзі завжди раді вашим успіхам
Б справжні друзі завжди готові прийти на допомогу
В справжні друзі не нав’язливі
4. Обери рядок, у якому записано речення, що допомагає краще уявити стосунки між героями твору.
А “ Не переживай! На моєму їздитимеш — поділимося якось ”.
Б “ За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала
падати ”.
В “ Денис аж очі витріщив на сестру від подиву ”.
5. Яке прислів’я найточніше виражає основну думку твору?
А Без біди друга не пізнаєш
Б Людина без друзів, що дерево без коріння
В Вірний приятель — то найбільший скарб
6. Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності. (Напиши біля кожної цифри необхідну літеру.)
1
| |
2
| |
3
| |
4
| |
5
| |
6
|
А Перший виїзд Катрусі на велосипеді.
Б Здійснилася мрія Катрусі.
В Пригода з Денисом.
Г Зміна ставлення Дениса до сестри.
Ґ Чому зіпсувався настрій у Катрусі?
Д Катруся навчилася їздити на велосипеді.
7. Чому Денис змінив своє ставлення до сестри? (1-2 речення)
8. Чи справді Катруся була справжнім другом?
Доведи свою думку. Напиши 3-5 речень.
Чекаю фото або скан твоєї роботи до 1 травня.
Природознавство
Тема "Степ"
Перегляньте відеоуроки за цією темою.
https://www.youtube.com/watch?v=c40hcjN9LK4
https://www.youtube.com/watch?v=OgfwgtnvWeA
Прочитайте в підручнику С.142-146 та заповніть сторінки зошита за цією темою.
Запрошую пройти тестування з природознавства за цією темою та отримати оцінки за виконане завдання на сайті "На урок" .
Природознавство
Тема "Степ"
Перегляньте відеоуроки за цією темою.
https://www.youtube.com/watch?v=c40hcjN9LK4
https://www.youtube.com/watch?v=OgfwgtnvWeA
Прочитайте в підручнику С.142-146 та заповніть сторінки зошита за цією темою.
Запрошую пройти тестування з природознавства за цією темою та отримати оцінки за виконане завдання на сайті "На урок" .
Комментариев нет:
Отправить комментарий